Recrutare Office Manager

Ne mărim echipa şi suntem în căutarea unui om descurcăreț și bun organizator pentru poziţia de Office Manager. Dacă te regăsești în cele de mai jos te invităm să ne cunoaștem!

 

Cerințe:

  • Studii superioare
  • Experienţa anterioară sau lucrul într-un ONG reprezintă un avantaj
  • Cunoştinţe avansate a pachetului MS Office
  • Limba engleză nivel mediu (scris și vorbit)
  • Cunoștințe de contabilitate primară
  • Persoană organizată și responsabilă
  • Atenție distributivă
  • Capacitatea de analiză
  • Competenţe de lucru în echipă
  • Spirit de inițiativă

 

Responsabilități:

  • Gestionează baze de date
  • Gestionează și administrează necesarul de birotică și alte materiale administrative
  • Ţine evidenţa tuturor materialelor logistice aflate în birou şi este responsabil/ă de gestionarea acestora pentru proiecte, activităţi şi evenimente
  • Asigură ciclul de semnare al contractelor: printare, semnare, trimitere, scanare, îndosariere şi arhivare
  • Menține documentele de contabilitate primară în ordine, se asigură că este completat registrul de zilieri și menține legătura cu firma de contabilitate
  • Asigură suport pentru toate departamentele organizației
  • Ține minutele ședințelor și evidența pontajului
  • Gestionează proiectul Reciclează pentru Paduri (ține evidența cantităților colectate, emite facturi), păstrează legătura cu colectorii
  • Cunoaște toate proiectele organizației
  • Preia apelurile telefonice și oferă informațiile solicitate

 

Ce oferim noi:

  • Sarcini diverse și mod de lucru independent
  • Mediu de lucru prietenos și echipă dinamică
  • Oportunități de învățare și de dezvoltare profesonală
  • Garantăm că vei cunoaște oameni excepționali care-ți vor aduce un plus valoare semnificativ dezvoltării tale din punct de vedere personal și profesional

 

Poziția disponibilă este PART TIME.

Așteptăm CV-ul tău actualizat însoțit de o scrisoare de motivație până pe data de 19.08.2018 la adresa gabriela.tunea@padureacopiilor.ro, având la subiect: Office Manager. 

 

Evaluarea aplicațiilor primite se va face cu respectarea principiului confidenţialităţii şi al egalităţii de şanse. Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerintele menţionate şi sunt selecţionate pentru interviu. Interviurile vor avea loc în perioada 21-24 august 2018, la sediul Asociației Pădurea Copiilor.